De conformidad con lo establecido en la normativa vigente en Protección de Datos de Carácter Personal, le informamos que sus datos serán incorporados al sistema de tratamiento titularidad de CPR PLURILINGÜE LA ENCARNACION con CIF R3600155J y domicilio social sito en DOLORES MOSQUERA 4, 36650, CALDAS DE REIS (CASCO URBANO) (PONTEVEDRA), con la finalidad de atender sus consultas y remitirle información relacionada que pueda ser de su interés. En cumplimiento con la normativa vigente, CPR PLURILINGÜE LA ENCARNACION informa que los datos serán conservados durante el plazo estrictamente necesario para cumplir con los preceptos mencionados con anterioridad.

Mientras no nos comunique lo contrario, entenderemos que sus datos no han sido modificados, que usted se compromete a notificarnos cualquier variación y que tenemos su consentimiento para utilizarlos para las finalidades mencionadas.

CPR PLURILINGÜE LA ENCARNACIÓN informa que procederá a tratar los datos de manera lícita, leal, transparente, adecuada, pertinente, limitada, exacta y actualizada. Es por ello que CPR PLURILINGÜE LA ENCARNACION se compromete a adoptar todas las medidas razonables para que estos se supriman o rectifiquen sin dilación cuando sean inexactos.

De acuerdo con los derechos que le confiere la normativa vigente en protección de datos podrá ejercer los derechos de acceso, rectificación, limitación de tratamiento, supresión, portabilidad y oposición al tratamiento de sus datos de carácter personal, así como del consentimiento prestado para el tratamiento de los mismos, dirigiendo su petición a la dirección postal indicada más arriba o al correo electrónico TITULARCALDAS@SALESIANAS.ORG.

A su vez, le informamos que puede contactar con el Delegado de Protección de Datos de CPR PLURILINGÜE LA ENCARNACION, dirigiéndose por escrito a la dirección de correo dpo.cliente@conversia.es o al teléfono 902877192.

Podrá dirigirse a la Autoridad de Control competente para presentar la reclamación que considere oportuna.

Con el envío del formulario de recogida de datos usted acepta la política de privacidad de CPR PLURILINGÜE LA ENCARNACIÓN.

DATAS DE INTERESE

• Presentación de solicitudes de admisión e documentación
Do 1 ao 22 de Marzo (ambos os dous inclusive)

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de admisión
10 días hábiles a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo.

• Publicación provisional das listaxes de admitidos e non admitidos
10 días hábiles a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo.

• Reclamacións
5 días hábiles a partir do día seguinte a publicación.

• Exposición da listaxe definitiva de admitidos
Antes do 15 de maio.

• Adxudicación de prazas non cubertas
Antes do 15 de maio.

• Formalización da matrícula
Do 20 ao 30 de xuño.

IMPORTANTE

Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, indicando na solicitude, por orde de preferencia, os outros centros.

A presentación de varias solicitudes determinará a perda dos dereitos de prioridades que poidan corresponderlle.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

A. NO MOMENTO DA SOLICITUDE DE ADMISIÓN (do 1 ao 22 de marzo)

  • - Documentación acreditativa da idade do alumno: fotocopia do libro de familia.
  • - Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, de ser o caso.
  • - Copia do DNI da solicitante e dos membros computables da unidade familiar cando se denegue a autorización para a consulta telemática (Anexo II bis da solicitude)

B. ACREDITACIÓN DOS SUPOSTOS DE BAREMACIÓN (só é necesario no caso de existir máis solicitudes de admisión que vacantes. O prazo para presentar esta documentación é 10 días hábiles a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo, podendo achegarse xunto a solicitude de admisión).

  • + Irmáns no centro: Copia completa do libro de familia.
  • + Domicilio familiar: Certificado de Padrón municipal no que figuren todos os membros da unidade familiar, expedido dentro do ano natural. A alta deberá ter unha antigüidade mínima de un ano, de non ser o caso, consultar en secretaría a documentación a achegar.
  • + Domicilio laboral: Certificado de empresa e copia do contrato de traballo (se computa o domicilio familiar, non computa o domicilio laboral).
  • + Renda:
    • 1) Suma das casiñas “Base Impoñible Xeral” e “Base Impoñible do Aforro” da Declaración da Renda correspondente ao exercicio 2019 de ambos proxenitores.
    • 2) Sinatura de autorización para a consulta telemática (Anexo II bis da solicitude). En caso de non autorizar a consulta, fotocopia compulsada da renda do exercicio 2019 (presentada no ano 2020).
  • + Minusvalía: Sinatura de autorización para a consulta telemática (Anexo II bis da solicitude). En caso de non autorizar, Certificación do grao de minusvalía expedido pola Consellería de Traballo e Benestar, ou polo órgano competente das Administracións Públicas.
  • + Familia numerosa: Fotocopia compulsada do Título oficial de familia numerosa.
  • + Familia monoparental: Fotocopia do Libro de Familia, Certificado de convivencia, Resolución xudicial de separación ou divorcio, medidas paterno-filiais ou Convenio Regulador.
  • Considérase familia monoparental a composta por un único proxenitor, que non conviva con outra persoa coa que manteña unha relación análoga á conxugal, e os fillos menores a cargo, sempre que o outro proxenitor non contribúa economicamente ao seu sustento. Tamén as persoas viúvas que non perciban pensión de viuvez ou orfandade, no caso dos fillos.

  • + Antigo alumno-a: A documentación estará acreditada polo centro, aínda que se poderá presentar documentación relativa tal como (Título, Certificado ou Libro de Escolaridade).

C. DOCUMENTACIÓN QUE DEBEN PRESENTAR OS ALUMNOS/AS DE NOVA ADMISIÓN NO MOMENTO DE FORMALIZAR A MATRÍCULA (do 20 ao 30 de XUÑO)

  • - Certificado Médico do alumno/a (non é necesario en papel oficial).
  • - 3 Fotografías tamaño carné do alumno/a (co nome escrito por detrás).

A DOCUMENTACIÓN DEBE SER ENTREGADA EN SECRETARÍA, ONDE SE REVISARÁ NO MOMENTO DA ENTREGA.

DEBERÁ PRESENTAR ORIXINAL, PARA PODER COTEXAR AS COPIAS, OU COPIA COMPULSADA.

DESCARGA DOCUMENTACIÓN

Solicitude Admisión

Anexo II Bis

Orde do 12-03-2013

Orde do 18-12-2020

Orde do 25-01-2017